حریم شخصی

پایش خانه با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب‌سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و از آنجا که کلیه فعالیت‌های پایش خانه قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد و طی فرایند خرید، فاکتور رسمی و بنا به درخواست مشتریان حقوقی گواهی ارزش افزوده صادر می‌شود، از این رو وارد کردن اطلاعاتی مانند نام و کد ملی برای اشخاص حقیقی یا کد اقتصادی و شناسه ملی برای خریدهای سازمانی لازم است. یادآوری می‌شود آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.
بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، پایش خانه جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.
مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و پایش خانه تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد.
همچنین پایش خانه ممکن است برای ارتباط با مشتریان، بهینه‌سازی محتوای وب‌سایت و تحقیقات بازاریابی از برخی اطلاعات استفاده کند و برای اطلاع‌رسانی رویدادها و اخبار، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، برای اعضای وب‌سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل‌ها و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند از قسمت ارسال شکایات درخواست خود را مبتنی بر لغو خبر نامه ارسال نمایند. عدم اقدام جهت لغو، به منزله ی موافقت ضمنی با دریافت ایمیل‌ها و پیام‌ها و سلب حق اعتراض می‌باشد.

پایش خانه ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، پایش خانه می‌تواند از اطلاعات ثبت‌شده برای پیگیری قانونی استفاده کند. کاربران ضمن استفاده از خدمات وب‌سایت پایش خانه، حق ویرایش اطلاعات و استفاده از آنها را در چارچوب فوق‌الذکر به پایش خانه اعطا نموده و حق اعتراض را از خود سلب می‌نمایند.
باید تاکید شود که حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است و لذا برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند. در صورتی که کاربر شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کرد، جهت جلوگیری از سواستفاده یا مشکلات احتمالی کاربران باید شماره موبایل و آدرس ایمیل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره و ایمیل جدیدی ثبت نمایند.
مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد فوق‌الذکر توسط کاربر باشد، با خود کاربر بوده وکاربر حق هر گونه ادعا علیه پایش خانه را از خود سلب می‌کند. پایش خانه هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم مقام قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد.در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای پایش خانه وجود ندارد و کاربران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات وب سایت ضمنا حق هرگونه اعتراض را از خود سلب نموده اند.
همچنین بدین وسیله به اطلاع کاربران رسانده می‌شود که پایش خانه همانند سایر وب‌سایت‌ها از جمع‌آوری IP و کوکی‌ها استفاده می‌کند، اما پروتکل، سرور و لایه‌های امنیتی پایش خانه و روش‌های مناسب مدیریت داده‌ها حداکثر تلاش را به عمل می‌آورد که اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌های غیرقانونی جلوگیری کند. طبیعتا مسئولیت هرگونه سواستفاده به شخص یا اشخاص متخلف مربوط بوده و پایش خانه حق اعتراض و پیگیری را از طریق قانونی بنابر صلاحدید خود محفوظ می‌دارد.
در صورتی که تمایلی به دریافت ایمیل‌ها و خبرنامه‌های پایش خانه ندارید، می‌توانید از قسمت ارسال شکایات درخواست خود را مبتنی بر لغو خبر نامه ارسال نمایند.
پایش خانه برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.
در صورت وجود هرگونه سوال، لطفا با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار کنید.
دفتر مرکزی:
استان مازندران – شهر آمل – خیابان طالب آملی – دریا 74 – پلاک10 | امور مشتریان : 01144281049

عضویت

جهت ثبت سفارش در فروشگاه آنلاین پایش خانه، عضویت الزامیست. مشتریان عزیز میتوانند به دو روش ثبت نام نمایند:
  • روش اول: از قسمت “ورود” وارد صفحه حساب کاربری شوید و از قسمت “عضویت” مشخصات خود را وارد کنید و ثبت نام نمایید. توجه داشته باشید ثبت نام، آدرس ایمیل، شماره تلفن همراه و آدرس ارسال کالا الزامی میباشد. و کلیه اطلاعات مشتریان عزیز بر اساس اصل تعهد و پایبندی پایش خانه به ظوابط حریم شخصی در تجارت الکترونیک نزد شرکت پایش خانه نسیم (فروشگاه آنلاین پایش خانه) با برند لامپینو محفوظ باقی می ماند.
  • روش دوم: مشتریان عزیز قبل از هرگونه ورود و یا ثبت نام در حساب کاربری، میتوانند کالاهای مد نظر خود را انتخاب کنند و سپس به هنگام خرید در صفحه پرداخت اطلاعات خود را وارد نمایند و همزمان با خرید ثبت نام کنند. اگر نام کاربری از قبل مشخص نشود، “آدرس ایمیل” به طور پیشفرض نام کاربری تلقی میشود و مشتریان فقط باید پسورد دلخواه خود را وارد نمایند.
  • مشتری عمده فروشی هستم: در صورتی که قصد خرید کالا به صورت عمده در تعداد مشخصی در بسته، کارتن و کلاف سیم و کابل را دارید، پس از عضویت به صورت مشتری درخواست مشتری عمده فروشی رو انتخاب کنید و پس از تایید مدیر فروشگاه کلید قیمت های عمده فروشی برای شما قابل رویت می باشد.
  • فروشنده هستم: جهت حمایت از تولید کننده کالای ایرانی در صورتی که تولید کننده کالای برق هستید باعث افتخار است که میزبان فروش محصولات شرکت شما باشیم. لطفا پس از انتخاب فروشنده هستم، اطلاعات فعالیت خود را وارد کنید و ثبت نام اولیه را تکمیل کنید. در اولین فرصت با شما تماس گرفته خواهد شد.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

در پایش خانه می توانید در طی 24 ساعت شبانه روز، 7 روز هفته سفارشات خورد را ثبت کنید. برای ثبت اولیه سفارش کافیست بر روی دکمه “افزودن به سبد خرید” کلیک کرده و کالای مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کنید. در صورت اینکه کالا دارای ویژگی خاصی باشد که در خرید اهمیت دارد. بر روی گزینه “انتخاب گزینه ها” کلیک کنید و وارد صفحه اختصاصی کالا شوید و نوع کالا و تعداد را انتخاب کرده و سپس بر روی افزودن به سبد خرید کلیک کنید. به عنوان مثال نوع رنگ نور لامپ (آفتابی یا مهتابی).

پس از افزودن به سبد خرید برای ثبت نهایی سفارش خود بر روی “سبد خرید من” کلیک کنید و پس از بررسی نوع کالا و تعداد کالا، در صورت داشتن کد تخفیف (اعمال کد تخفیف)، اقدام به پرداخت کنید. کلیه سفارشات ثبت شده در روزهای تعطیل رسمی، در اولین روز کاری آینده پردازش خواهند شد.

پس از ثبت نهایی سفارش، یک ایمیل با محتوای صورت حساب برای شما ارسال می شود. و وضعیت صورت حساب پس از نهایی کردن سفارش مشخص میگردد:

  • در انتظار پرداخت: پرداخت از طریق درگاه پرداخت اینترنتی ناموفق مانده و در انتظار پرداخت موفق قرار گرفته است.
  • در حال انجام: سفارش شما در حال پردازش و آماده سازی جهت ارسال می باشد.
  • در انتظار بررسی: گویا در روند پردازش سفارش مشکلی ایجاد شده است.
  • لغو شده: به دلیل رعایت نکردن شرایط از قبل تعیین شده سفارش لغو میگردد.
  • مسترد شده: به دلیل نپذیرفتن توضیحات تکمیلی در صفحه پرداخت سفارش مشتری مسترد شده است.
  • ناموفق: پایش خانه موفق به ارسال سفارش نشده است.

ارسال کالا در شهر آمل به صورت اکسپرس و همه روزه به غیر از روزهای تعطیل رسمی از ساعت 10 تا 13 می باشد. زمان تحویل کالا در خارج از شهر آمل بر اساس پست پیشتاز و سفارشی بر عهده اداره پست می باشد.

هزینه ارسال کالا تا خرید 500 هزار تومان با توجه به مقصد سفارش تعیین می گردد.

کلیه سفارشات بالای 500 هزار تومان به کلیه نقاط کشور رایگان می باشد.

هزینه ارسال سفارشات کارتنی، عمده و کلاف سیم و کابل بر اساس باربری محاسبه می گردد و بر عهده خریدار می باشد.

نحوه پرداخت

پرداخت از طریق درگاه پرداخت اینترنتی سداد بانک ملی و به پرداخت ملت و پرداخت الکترونیک بانک پاسارگاد با کارت هایی عضو شتاب

ضمانت تعویض کالا (ویژه لامپینو)

کلیه کالاهای موجود در ویترین فروشگاه مجازی و حقیقی لامپینو، با تاریخ مندرج معتبر بر روی کالا در صورت موجود بودن دارای یک بار ضمانت تعویض و یا تعمیر هستند. و در صورت موجود نبودن، مطابق شرایط گارانتی تعیین شده از سوی « انجمن صنفی تولیدکنندگان لامپ روشنایی و اجزا مربوطه » ضمانت تعویض کالا تا تاریخ سر رسید (یک ساله یا چند ساله) برعهده شرکت تولید کننده و نمایندگان رسمی آن شرکت می باشد و به هر دلیلی اعضا صنف تولیدکنندگان قادر به تامین عین کالای فروخته شده معیوب مطابق همان مدل و رنگ نباشد، می بایست از کالای هم ارزش و مشابه جهت جلب رضایت مصرف کننده استفاده نماید.

اکثر کالاهای برق در لامپینو دارای ضمانت تعویض هستند و فقط تعدادی محدودی از کالاها دارای ضمانت تعمیر و یا بدون ضمانت می باشند که نوع ضمانت در قسمت توضیحات تکمیلی هر کالا مشخص شده است.

به همراه داشتن فاکتور فروش جهت تعویض کالا الزامیست و تعویض کالا مشروط به سلامت فیزیکی کالا می باشد و نباید اثری از ضربه، شکستگی، سوختگی، تغییر رنگ بدنه کالا ناشی از تابش نور خورشید، محیط های مرطوب و دیگر عوامل مخرب و خرابی ناشی از استفاده غیر استاندارد (خارج از دستور العمل شرکت تولید کننده) مشاهده شود.

مواردی که شامل گارانتی میشود:

  • کالا ﺳﻮﺧﺘﻪ (ﺧﺎﻣﻮش)
  • کالا ﻧﯿﻤﻪ روﺷﻦ
  • کالا ﮐﻪ ﺳﻮﺳﻮ ﯾﺎ ﭼﺸﻤﮏ ﻣﯽ زﻧﺪ.
  • ﻣﺤﺼﻮل ﮐﺎر ﻧﮑﺮده ﮐﻪ ﺳﺮﭘﯿﭻ از ﺑﺪﻧﻪ ﺟﺪا ﺷﺪه اﺳﺖ.
  • ﮐﺎﻫﺶ ﺷﺪﯾﺪ ﯾﺎ ﻗﺎﺑﻞ ﺗﺸﺨﯿﺺ ﺷﺎر ﻧﻮری ﮐﺎﻫﺶ ﻧﻮر ﻣﺤﺼﻮل ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻧﻮر اوﻟﯿﻪ
  • کالا ﮐﻪ دارای اﻋﺘﺒﺎر ﺗﺎرﯾﺦ ﮔﺎراﻧﺘﯽ ﺑﺎﺷﺪ
  • ضمانت ها شامل تعویض و یا تعمیر محصول معیوب می باشد و با تشخیص تولیدکننده می باشد. در هر صورت لامپ تعویضی و یا تعمیری ضمانت مجدد نخواهد داشت.

مواردی که شامل گارانتی نمی شود:

  • هر نوع شکستگی و جدا شدن قسمت های مختلف محصول
  • زنگ زدگی، خوردگی، تغییر رنگ بدنه، وجود بخار آب و علائم نفوذ آب و رطوبت به علت استفاده در فضاهایی که مغایر با شرایط نرمال استفاده باشد.
  • محصولاتی که به دلیل استفاده در محیط و قاب های کاملا بسته که تبادل حرارتی در آن صورت نمی گیرد، معیوب شده باشند.
  • آسیب های ناشی از نوسانات برق یا اتصال دوفاز به محصول
  • خرابی های ناشی از عدم رعایت مشخصات نصب
  • عیوب فیزیکی و خسارت های مکانیکی مانند وارد آمدن ضربه به قسمت های مختلف محصول که باعث فرورفتگی، شکستگی و یا سوراخ شدن بدنه محصول شده باشد.
  • داغ زدگی و یا تغییر فرم بدنه محصول و رنگ محصول که مبین استفاده از لامپ در شرایط نامتعارف است.
  • هر نوع دستکاری، خدشه یا مخدوش بودن تاریخ ضمانت
  • ارائه ناقص کالا (محصول LED می بایست دارای بدنه کامل، ماژول و درایور باشد) و محصول CFL می باشد دارای تیوپ سالم، بدنه و کلاهک و بالاست کامل باشد)
  • هرگونه باز شدن و یا تعمیر و یا دستکاری محصول

هزینه حمل و نقل کالا جهت تعویض بر عهده مشتری می باشد.

ضمانت اصالت کالا

در راستای حمایت از تولید ملی و به دلیل مرغوبیت کالای برق ایرانی نسبت به کالای های خارجی، پایش خانه در تلاش است کالاهای ساخت ایران را در ویترین فروشگاه حقیقی و مجازی خود به نمایش بگذارد و نسبت به اصالت کالا متعهد شود. و از فروش کالاهای مشابه و غیر اصل خودداری کند.

بازگشت 7 روزه کالا

سلامت فیزیکی و کارایی کالاها قبل از ارسال توسط پایش خانه بررسی شده تا از ارسال کالاهای معیوب جلوگیری به عمل آید. چنانچه به هر دلیلی طی هفت روز پس از تاریخ خرید عیب و نقصی در ظاهر و کارایی کالا مشاهده شود، مشتریان میتوانند کالا را عودت دهند و کالای جدید دریافت کنند.امکان تعویض کالا با نوع دیگر امکان پذیر نیست.

قیمت کالا

قیمت اکثر کالاهای موجود در ویترین فروشگاه حقیقی و مجازی لامپینو بر اساس لیست قیمت مصرف کننده شرکت تولید کننده می باشد. هر چند که برخی از کالاها به دلیل حاشیه سود کم و تفاوت در سیاست قیمت گذاری کالا بیشتر از قیمت لیست مصرف کننده، و از همان طرف به دلایل  ذکر شده برخی از کالا ها زیر قیمت لیست مصرف کننده قیمت گذاری میشود.

به دلیل بی ثباتی نرخ ارز و بلاتکلیفی نرخ مواد اولیه برای شرکت های تولید کننده، قیمت ها گاه به طور لحظه ای در روز تغییر خواهد کرد.

آواتار موبایل
منوی اصلی x